Tuesday, December 27, 2011

PureDJ Trance Project

Inglês:

Hello great followers! Do you like Trance music?

I'd like to share with you that I've got my own Trance radio show on the Brazilian online radio PureDJ (http://www.puredj.fm). Its current schedule is every second Saturday of each month, at 8:00 PM (Brazilian time: GMT - 3).

If you are in Sao Paulo and other regions affected by the Daylight Saving Time, then the correct time for you it's 9:00 PM.



Every month, there's a new MarsNRG's set being broadcast on the radio, and they're all made available together with download links which I plan to share with you here on the blog.

Actually, the program has been broadcasting for 6 months, since July 2011. However, due to lack of time, just know I'm sharing with all you. I plan to share all sets from July 2011 to December 2012 which are the ones already produced.

On the left you see one of the logos of the radio which you'll be quite familiar with.

My special thanks goes to Marcio, PureDJ's manager who allowed me to have my own Trance radio show, on a radio aimed at bringing visibility to national DJs in search of fame. Having said that, there you'll have the chance to listen to other Brazilian DJs, also dedicated to House music.

Portuguese:

Olá meus seguidores, vocês gostam de Trance music?

Eu gostaria de compartilhar com vocês que eu tenho a minha própria rádio show de Trance na rádio online PureDJ (http://www.puredj.fm), aqui do nosso país mesmo. O seu horário de transmissão atual é todo segundo sábado de cada mês, às 8 da noite. Se você está sob o Horário de Verão, então o horário de transmissão é 9:00 da noite.

Cada mês tem um novo set transmitido pela rádio, e eles são disponibilizados com seus respectivos links de download que eu pretendo compartilhar aqui no blog.

A verdade é que o programa é transmitido desde Julho deste ano, mas por falta de tempo, só agora vim compartilhar a novidade. Eu pretendo disponibilizar aqui todos os sets, desde Julho até o de Janeiro de 2012, pois todos eles já estão prontos.

Acima você vê um dos principais logos da rádio, logo mais você estará bem familiarizado com ele.

O meu agradecimento especial vai para o Márcio, o gerente da rádio que permitiu a mim ter uma rádio show de Trance, uma rádio dedicada a promover DJs nacionais em busca de fama. Desta forma, ouvindo a rádio você poderá conferir os trabalhos de outros DJs nacionais, também dedicados à House music.

------------------------------------------------------------------------------

Thanks and enjoy :)

No comments:

Post a Comment