Wednesday, April 27, 2011

SET: The Dream Set

This set is so special to me since it puts together lots Dream songs. Often, as I see everywhere, Dream Trance and Dream House are treated alike, so I generalize everything as Dream Music. It's one of my favorite styles of electronic music, and I think it's a pity it has not gained a huge amount of production as we see with other genres.

Este set é muito especial pra mim uma vez que reune muitas músicas Dream. Geralmente, como vejo em todo lugar, Dream Trance e Dream House são tratados da mesma maneira, então eu generalizo tudo como Dream Music. É um dos meus estilos favoritos, e acho uma pena que não tenha ganhado produção em larga escala como vemos com outros estilos.

CREATION: Apr 2011
DURATION: 1:22h


Playlist:

Union Jack - Two Full Moons And A Trout (Caspar Pound Remix)
Robert Miles - Children
Nevada - I Dream Of You
B.B.E. - Seven Days And One Week
Gigi D'Agostino vs. Mauro Picotto - Angel's Symphony
Paul Van Dyk - For An Angel (Robert Miles & Ayla RMX)
Magic Box - Carillon
DJ Dado - X_Files (DJ Dado Paranormal Activity Mix)
Sash! - Together Again
Buzzy Bus - I Feel Love (Speed Garage Mix)
DJ Quicksilver - Belissima
Gouryella - Walhalla
PPK - Resurrection
Gigi D'Agostino - Taurus (Vision 2)
Sash! - Rainforest


Dream Music renders me fascinated! I hope you'll enjoy the set!

Dream Music me fascina! Espero que goste do set!

No comments:

Post a Comment